تخفیف شگفت انگیز

چای ساز تفال مدل BJ2018

گارانتی 18 ماه گارانتی قطعات شرکت مدیا سرویس

زمان تحویل : 5-7 روز کاری

قیمت :


4,050,000 تومان

تعداد :

یکی از ویژگی های عالی چای ساز تفال مدل BJ2018 موتور پر قدرت آن که از توان 1500 وات برخوردار است و همین قدرت موتور بالا در این چای ساز باعث می شود
 تا آب داخل چای ساز در مدت زمان 8 الی 10 دقیقه به جوش بیاید. چای ساز تفال از یک کتری و یک قوری پیرکس که بی سیم هستند تشکیل شده است، 
همچنین دارای قابلیت چرخش 360 درجه می باشد و به دلیل بی سیم بودن و قابلیت چرخش 360 درجه ای چای ساز حمل و جابه جای کتری و قوری بسیار آسانتر بوده و شما کنترل بهتری بر روی چای ساز خواهید داشت .
ظرفیت کتری چای ساز تفال 1.9 لیتر و ظرفیت قوری شیشه ای آن 1 لیتر بوده و بدلیل ظرفیت بالایی که دارد به راحتی می توان برای افراد زیادی چای آماده کرد.
 نشانگر چای ساز تفال بر روی بدنه ی کتری قرار گرفته است و با استفاده از آن می توان مقدار آب موجود در چای ساز را مشاهده کرد. 
یکی دیگر از اقلام همراه این چای ساز صافی از جنس استیل ضد زنگ می باشد که از ریخته شدن برگ های چای در فنجان جلوگیری می کند.
گرم شدن آب در چای ساز تفال مدل BJ2018با استفاده از المنت های استیل حرارتی که در کف چای ساز قرار دارد صورت می گیرد و این المنت ها در کمترین زمان آب داخل کتری را گرم خواهند کرد و خصوصیت دیگری که باعث شده تا این محصول از دیگر محصولات مشابه متمایز گردد ، 
قابلیت گرم نگه دارنده آن می باشد این قابلیت آب به جوش آمده را تا زمان مشخص شده ای برای شما گرم نگه داشته تا دیگر شما مجبور به روشن کردن دوباره چای ساز نشوید.
کلید پاور دستگاه بر روی دسته ی کتری تعبیه شده است، ویژگی دیگر این محصول مصرف انرژی بسیار کم آن می باشد که شما را شگفت زده می کند در واقع 90 درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد. 
با خرید این مدل چای ساز دیگر نگران لمس کردن فرزندانتان و سوختگی دستشان نباشید زیرا بدنه ی کتری به اندازه ای داغ می شود که به دست هیچ آسیبی نمی زند. 
استند چای ساز تفال از جنس پلاستیک درجه یک می باشد و به دلیل وجود لایه های پلاستیکی چسبنده در زیر استند از لغزش و افتادن دستگاه جلوگیری می شود.
 چای ساز تفال مدل BJ2018 یکی از بهترین محصولات شرکت تفال است و طراحی بی نظیری نیز دارد

  • ابعاد 380 × 210 × 210 میلیمتر
    تولید کننده Tefal
    جنس بدنه کتری پلاستیک
    رنگ مشکی
    سایر مشخصات چرخش 360 درجه 90% صرفه جویی در انرژی دارای صافی توری داخل قوری دارای المنت از جنس استیل ضد زنگ دارای کتری مدرج با قابلیت گرم‌ نگهدارنده
    طول سیم 1.2 متر
    ظرفیت قوری چای 0.9 لیتر
    ظرفیت کتری آب 1.9 لیتر
    مدل کالا BSK-9971
    وزن 1.7 کیلوگرم

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است