تخفیف شگفت انگیز

چای ساز تفال مدل BJ508

گارانتی 18 ماه گارانتی قطعات شرکت مدیا سرویس

زمان تحویل : 5-7 روز کاری

قیمت :


5,699,000 تومان

تعداد :

برسی چای ساز تفال مدل BJ508
چای یکی از پر طرفدارترین نوشیدنی ها در ایران می باشد، امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان در عرض چند دقیقه فقط به وسیله چای ساز، چایی تازه دم را نوش جان کرد. چای ساز تفال مدل BJ508 یکی دیگر از محصولات شرکت تفال می باشد؛ این چای ساز با قدرت توان 1650 وات و گنجایش 1.8 لیتر برای خانواده های پر جمعیت بسیار مناسب می باشد. همچنین جنس کتری این چای ساز از استیل ضد زنگ و جنس قوری آن سرامیکی می باشد. 

 

طراحی شیک و بروز چای ساز تفال
طراحی یکی از گزینه هایی است که اکثر خانواده ها به خصوص خانم ها توجه بسیار زیادی به آن دارند و طراحی این چای ساز طوری است که هر کاربری را جذب و شیفته خود می کند. چای ساز تفال مدل BJ508 با توان 1650 وات، جنس کتری استیل ضد زنگ و گنجایش 1.8 لیتری و جنس قوری آن سرامیکی و دارای گنجایش 1 لیتر می باشد و برای دور همی ها و مهمانی های شما بسیار مناسب می باشد. این چای ساز در عرض چند دقیقه آب را جوش می آورد و در کمترین زمان چای شما آماده می شود و طراحی آن با گونه ای است که با دیزاین هر آشپزخانه ای هماهنگ می شود.

 

عملکرد چای ساز تفال
امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی زندگی هر روزه رو به آسانی می رود، چای ساز تفال یکی از این وسیله ها‌ی کاربردیست که کارهای روزمره را برای ما راحت تر می کند. یک نکته حائز اهمیت که باید گفت برای تهیه چای تازه باید آب کتری را بعد از دو سه بار استفاده عوض کرد زیرا در اثر جوشیدن مداوم آب ترکیبات خطرناکی تولید می شود که برای سلامت انسان ضرر دارد؛ چای ساز تفال به گونه ای طراحی و تولید می شود که پس از جوشیدن آب دستگاه به طور اتوماتیک خاموش می شود؛ در این صورت در مصرف انرژی جلوگیری می شود و در نتیجه چای داغ را همیشه در اختیار دارید.

 

جمع بندی
چای ساز تفال مدل BJ508 با توجه به امکاناتی همچون ظرفیت کتری 1.8 لیتر، گنجایش قوری 1 لیتر، جنس کتری از استیل ضد زنگ، توان مصرفی 1650 یک محصول بی نظیر برای خرید می باشد.

  • دیگر ویژگی ها گنجايش: 1.8ليتر کتری استیل گنجايش قورى چینی: 1ليتر سبد بزرگ دم‌كردن‌چاى فيلتر ضد رسوب متحرك سیستم اتوماتیک دم کردن چای درب مجزا برای کتری مصرف بسیار کم برق
    ظرفیت 1650 وات
    ظرفیت قوری چای 0.5 لیتر
    ظرفیت کتری آب 1.8 لیتر
    گنجایش قوری 1لیتر
    مدل Tefal BJ 508
    مشخصات مصرف بسیار کم برق

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است