تخفیف شگفت انگیز

خشک کن بوش مدل WTG8641XME

خشک کن بوش مدل WTG8641XME

محصولی بسیار با کیفیت از شرکت بوش است. دستگاه های خشک کن یک دستگاه مکمل دلخواه در کنار ماشین لباسشویی محسوب میشود و همانطور که از اسم آن پیداست عملکرد آن خشک کردن البسه و منسوجات است به نحوی که بلافاصله بعد از استفاده از این دستگاه قابل استفاده باشد. البته امکان خشک کن در تمامی دستگاه های ماشین لباسشویی تعبیه شده اما برنامه خشک کن ماشین لباسشویی عملکرد متفاوتی با دستگاه خشک کن دارد و تفاوت آن در این است که بلافاصله پس از استفاده از خشک کم لباس ها قابل استفاده هستند در حالی که این برنامه در ماشین های لباسشویی تا حد زیادی زمان خشک شدن البسه و منسوجات را کوتاه میکند. این دسته از محصولات بوش هم مانند سایر محصولات این برند به معنای واقعی بی نظیر هستند. این دستگاه خشک کن دارای ویژگی های خاصی نظیر موارد زیر هست:

AntiVibration:طراحی ضد لرزش ثبات و کم صدایی بیشتر, سيستم تاخير در شروع برنامه 1 تا 24 ساعت, صفحه کنترل لمسی, قفل کودک, اعلام هشدار در پایان برنامه, نمايش زمان باقیمانده برنامه,دارای سیستم خشک کن مخصوص لباس های افراد مبتلا به آلرژی .

سری

6

ظرفیت

8 کیلوگرم

برچسب مصرف انرژی

B

کشور سازنده

لهستان

سطح صدا

65dB

عمق

636 میلی متر

عرض

598 میلی متر

ارتفاع

842 میلی متر

کلیدها

روشن/خاموش

قفل کودک

دارد

صفحه نشانگر LED

دارد

برنامه های خشک کن

Allergy plus – Cupboard Dry – CupBoard Dry Extra – Down – Easy care – Iron Dry – Mix – Shirts 15 – sport wear – Super 40 – Timed program cold – Timed program warm –Wool Finish

تاخير در شروع برنامه 1 تا 24 ساعت

دارد

تنظیم درجه خشک کن

بله

تنظیم زمان خشک کن

بله

سایر ویژگی ها

Low heat – Ironing Less – فعال و غیر فعال نمودن هشدار صوتی

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه