تخفیف شگفت انگیز

یخچال و فریزر ساید بای ساید تی سی ال(TCL) مدل S545

گارانتی 18 ماه گارانتی قطعات شرکت مدیا سرویس

زمان تحویل : 5-7 روز کاری

قیمت :


16,900,000 تومان

تعداد :

یخچال و فریزر ساید بای ساید مدل S545-AWD/ASD/AGD/AMD محصولی از برند « تی سی ال » (TCL) است. طراحی استاندارد این یخچال‌ها کاملاً منطبق با کابینت‌های مدرن آشپزخانه صورت گرفته است. یخچال این مدل ساید بای ساید 4 طبقه است و دارای یک کشو در قسمت پایین آن تعبیه شده است. فریزر آن هم دارای 4 طبقه و یک کشو است. این فریزر فاقد یخ‌ساز خودکار (آب شهری) و یخ‌ساز دستی است. این یخچال و فریزر، دارای صفحه‎‌نمایش الکترونیکی است نمودار مصرف انرژی آن A است. این محصول به صورت نوفراست (No Frost) است. قابلیت برفک‌زدایی خودکار این محصول، به‌طور خودکار یخ‌ها را ذوب و آب حاصل از برفک‌زدایی را بدون دخالت کاربر تبخیر می‌کند. گنجایش یخچال در این محصول برابر با 321 لیتر و گنجایش فریز برابر با 138 لیتر است. از دیگر ویژگی‌های این یخچال می‌توان به امکان باز شدن درب از هر دو سمت اشاره کرد.

سیستم گردش هوای چندگانه
در این فناوری سنسورهای هوشمند تعبیه شده در یخچال دمای تمام طبقات را دئما اندازه گیری کرده و با کمک دریچه های متعددی که به فاصله 10 میلیمتری زیر طبقات شیشه ای تعبیه شده است، امکان گردش هوای سرد بصورت یکنواخت در تمامی طبقات یخچال را ایجاد می نماید، این عملکرد تا 20 درصد میزان بهره وری یخچال را افزایش می‌دهد.
برچسب انرژی A
برچسب انرژی برچسبی است که روی محصولات مورد استفاده در ساختمان‌ها نصب می‌شود و نشان‌دهندهٔ کیفیت محصولات از نظر مصرف انرژی است.این محصول دارای برچسب انرژی A است .حرف A نشانگر بیشترین بازدهی دستگاه و حرف G نشانگر كمترین بازدهی دستگاه است. بنابراین هر چه رتبه دستگاه بیشتر باشد، كارایی آن نسبت به میزان انرژی كه مصرف می كند بیشتر است.

نوع دستگاه
ساید بای ساید
رتبه انرژی
A
ظرفیت کل ناخالص (لیتر)
547
رنگ
استیل،سفید،تیتانیوم
کنترل پنل خارجی لمسی
دارد
سیستم خنک کننده
گردش هوای چندگانه
دارد
سیستم سرمایش بدون برفک
دارد
دریچه گردش هوای هوشمند
دارد
یخچال
تعداد کشوی یخچال
1
تعداد طبقات یخچال
4
فریزر
تعداد کشوی فریزر
1
تعداد طبقات فریزر
4
روشنایی
نوع نمایشگر
LED
روشنایی LED
دارد
سیستم کنترل
سرمایش سریع
دارد
انجماد سریع
دارد
سایر ویژگی ها
آبریز
دارد
یخساز
دارد
زنگ اخطار باز بودن درب
دارد
قفل کودک
دارد
کشوی میوه و سبزیجات
دارد
ظرفیت خالص یخچال (لیتر)
332
ظرفیت خالص فریزر (لیتر)
131
ابعاد
ارتفاع (سانتیمتر)
176.5
عرض (سانتیمتر)
92
عمق (سانتیمتر)
63

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است