تخفیف شگفت انگیز

پکیج دیواری آریستون مدل CLASS B EVO 30FF

پکیج دیواری آریستون مدل CLASS B EVO 30FF با راندمان احتراق 93.9% دارای دو مبدل است، مبدل اصلی از جنس آلومینیوم به منظور افزایش سازگاری با رادیاتورهای آلومینیومی و مبدل ثانویه از جنس استیل ضد زنگ به منظور افزایش طول عمر سیستم همچنین این پکیج قابل اتصال به انواع سیستم های گرمایشی شامل فن کوئل، گرمایش از کف و... می باشد.
پکیج دیواری آریستون مدل CLASS B EVO 30FF از نوع فن دار و مجهز به سیستم های محافظتی در قسمت های مختلف است. جهت جلوگیری از تشکیل رسوب املاح آب در مبدل حرارتی پکیج های دیواری آریستون، نصب رسوب گیر در مسیر لوله آب ورودی به پکیج توصیه می گردد. همچنین سفارش خرید لوازم جانبی جهت نصب انواع پکیج دیواری آریستون شامل شیرآلات و اتصالات مربوط به نصب در زمان سفارش خرید دستگاه به شرکت دماتجهیز امکان پذیر است.
خدمات طلایی نیکان با دو دهه فعالیت در عرصه لوازم خانگی با هدف مشتری مداری و ارائه خدمات در سطح استاندارد، نماینده رسمی محصولات ایندزیت، اکسپریال،  پکیج آریستون و تکا می‌باشد. ضمانت نامه معتبر این شرکت با پشتوانه کمپانی‌های تولید کننده در اروپا، یکی از معتبرترین شرکت های خدماتی در سراسر کشور شناخته شده است.

  • مدل

    CLASS B EVO 30FF

    Kcal/hr 30000
    وزن خالص(Kg) 55
    ابعاد (cm)

     
    ارتفاع 94.3
    عرض 60
    عمق 46
    قطر لوله گاز (in) 3/4
    مساحت تحت پوش(m2 ) 180
    ظرفیت منبع انبساط (lit) 8
    راندمان احتراق (%) 93.9
    نوع فاز تکفاز
    کشور سازنده ایتالیا
    شناسه کالا 2001788145941

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه