تخفیف شگفت انگیز

آون توستر هیرو مدل T445

فر برقی رومیزی یا آون توستر از نظر ظاهری بسیار شبیه به مایکروفر می‌باشد اما کارکرد آن به فر نزدیک است. این محصول یکی از پرکاربردترین ابزار در آشپزخانه‌های امروزیست. بواسطه اینکه نیازی به لوله کشی گاز ندارد، به راحتی و با توجه به سبک چیدمان می‌توان آن را در هر جای آشپزخانه قرار دهید. آون توستر کاربردهای زیادی دارد، از جمله پخت انواع غذا و شیرینی، گرم کردن غذا، پخت انواع پیتزا، سرخ کردن و منجمدزدایی و … .

شرکت هیرو یکی از بهترین‌ها در زمینه تولید فر رومیزی می‌باشد. یکی از محصولات این شرکت، فر برقی رومیزی مدل T445 می‌باشد که از ظاهر بسیار شیک و زیبایی برخوردار است. این کالا دارای 3 رنگ است که با توجه به رنگ‌آمیزی فضای آشپزخانه، می‌توانید انتخاب نمایید تا با بقیه وسایل و محیط شما هماهنگی داشته باشد. در کنار زیبایی از امکانات زیادی برخوردار بوده که کار کردن با آن را، برای شما راحت‌تر نموده و به شما امکان پخت انواع و اقسام غذا و شیرینی را فراهم می‌آورد.

در ساخت فر برقی رومیزی مدل T445 از تکنولوژی و فن‌آوری روز دنیا استفاده شده است تا علاوه بر کیفیت خوب و قابل قبول، امنیت بالایی نیز داشته باشند. با داشتن این کالا، از ساعت‌ها کنار اجاق گاز ایستادن برای پخت غذا راحت می‌شوید و غذا  در زمان کمتر و با آسایش بیشتر شما فراهم می‌شود.

 

  • شرکت سازننده

    هیرو

    رنگ

    سفید, مشکی, نقره ای

    منبع انرژی

    برق

    نوع نصب

    روکار

    حجم داخل فر

    صفحه نمایش

    دیجیتال ولومی

    تعداد المنت

    دو المنت در بالا و پایین

    پوشش داخلی فر

    جنس

    شیشه

    جنس شیشه

    سیکوریت ضد حرارت

    تعداد جداره درفر وجنس شیشه

    دوجداره

    فن کانوکشن

    دارد

    موتور جوجه گردان

    دارد

    اقلام همراه محصول

    دستکش نخی الیاف دار, سیخ جوجه گردان, سینی مستطیلی

    سایر ویژگی ها

    پایه قابل تنظیم
    توان مصرفی 2000 وات
    المنت پایین مخفی
    عایق حرارتی
    دارای تایمر

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است