تخفیف شگفت انگیز

اسپرسو ساز داینامیکا پلاس دلونگی مدل ECAM 370.95T

گارانتی 18 ماه گارانتی قطعات شرکت مدیا سرویس

زمان تحویل : 5-7 روز کاری

قیمت :


33,500,000 تومان

تعداد :

دلونگی یکی از کمپانی‌های ایتالیایی در زمینه وسایل خانگی است که قدرمتی بیش از 100 سال دارد و به جرات می‌توان گفت از بهترین‌های جهانی می‌باشد. یکی از محصولات این کمپانی خوشنام داینامیکا پلاس 370.95T بوده که از نظر کارایی و البته مشخصات یکی از بی‌نظیرترین اسپرسوسازهایی است که تا به امروز عرضه شده است. این اسپرسوساز دارای توان 1450 وات و فشار بخار 19 بار بوده که یکی از قدرتمندترین دستگاه‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید نوشیدنی‌های متنوعی را تهیه نمایید. این اسپرسوساز مجهز به صفحه نمایش رنگی و تمام لمسی به اندازه 3.5 اینچ از نوع TFT  است که شما را به یک بارسیتای حرفه‌ای تبدیل کرده و به راحتی تنها با یک لمس نوشیدنی‌های بسیار با کیفیتی را می‌توانید آماده نمایید. از نقطه قوت این اسپرسوساز می‌توان به آسیاب آن اشاره کرد که دانه‌های قهوه را به 12 حالت مختلف برای شما آسیاب می‌نماید. این اسپرسوساز داینامیکا پلاس دلونگی قابل اتصال به Wifi بوده که امکان کنترل از راه دور دستگاه را برای شما فراهم کرده و دکمه‌ی My Function نیز دستورالعمل‌های مورد نظر شما را ذخیره کرده و از این رو برای دفعات مکرر می‌توانید استفاده نمایید. از دیگر امکانات این اسپرسوساز می‌توان به مخزن آب آن اشاره کرد که ظرفیتی 1.8 لیتری دارد و مجهز به فیلتری برای تصفیه آب بوده که ناخالصی‌های آب را برای تهیه یک نوشیدنی باکیفیت تا حد زیادی از بین می‌برد.

ظاهر محصولات یکی از مهم‌ترین آیتم‌های آن بوده که در نگاه اول چشم کاربر را باید خیره نماید. اسپرسوساز داینامیکا پلاس دلونگی 370.95T طراحی فوق‌العاده شیک و خاصی داشته و همین یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن در تمام دنیا می‌باشد. این اسپرسوساز دارای بدنه‌ای خوشرنگ خاکستری است که در زیبایی آن نقش بسزایی داشته و به راحتی قابل ست شدن با دیزاین هر آشپزخانه‌ای است. این دستگاه دارای صفحه نمایش رنگی و تمام لمسی به اندازه 3.5 اینچ از نوع TFT  است که کارایی آسانی دارد و تنظیمات و همچنین امکان تهیه نوشیدنی‌ها را با یک لمس برای شما مهیا می‌نماید. قسمت بالای دستگاه مجهز به هیتری برای گرم کردن فنجان‌ها بوده که از مشخصات منحصر به فرد این دستگاه است. خروجی قهوه این اسپرسوساز امکان تهیه 2 فنجان قهوه را به صورت همزمان برای شما فراهم می‌نماید. مخزن شیر در سمت چپ دستگاه قرار دارد و امکان گرم کردن و تهیه فوم شیر را به شما می‌دهد.
 
Dinamica Plus ECAM370.95.T
 

اسپرسوساز داینامیکا پلاس 370.95T مجهز به مخزن آبی به ظرفیت 1.8 لیتر بوده که امکان تهیه نزدیک به 15 فنجان قهوه را به شما می‌دهد. این مخزن مجهز به یک فیلتر داخلی بوده که آب را قبل از تهیه نوشیدنی‌ها آب را تصفیه کرده و موجب می‌شود نوشیدنی شما با کیفیت هر چه بالاتری تهیه شود. این اسپرسوساز مجهز به مخزن شیر نیز بوده که ظرفیتی 500 میلی‌لیتری دارد و امکان تهیه شیرر گرم و فوم شیر را برای شما مهیا می‌نماید.

اتصال از طریق Wifi

یکی از مشخصه‌های منحصر به فرد اسپرسوساز داینامیکا پلاس اسپرسو ساز ECAM 370.95 T  قابل اتصال به اینترنت می‌باشد. این اسپرسوساز دستگاهی کاملا هوشمند بوده که به گوشی شما وصل شده و از این طریق می‌توانید هر برنامه‌ای را به راحتی به آن داده و نوشیدنی‌های دلخواه خود را به راحتی یک لمس تهیه نمایید.

صفحه نمایش LCD TFT با استفاده از سیستم لمسی هوشمند داینامیکا پلاس نوشیدنی‌های مورد علاقه شما را در خود ذخیره کرده که به این صورت منوی شخصی خانواده برای شما فراهم می‌شود و باعث می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن نوشیدنی‎ دلخواه خود را آماده نمایید. یکی از گزینه‌های این اسپرسوساز My Function بوده که قابلیت ذخیره سازی نوشیدنی‌ها را بر حسب سلیقه شما دارد و برای استفاده مکرر دسترسی آسانی به آن خواهید داشت. گزینه Smart One Touch با توجه به فرکانس تهیه نوشیدنی‌ها را در فهرست به طور خودکار ترتیب می‌دهد. همچنین این قابلیت امکان تنظیم غلظت قهوه را به شما داده که می‌توانید قهوه خود را با توجه به ذائقه‌تان از غلیظ تا ملایم تهیه کنید.

 

Dinamica Plus ECAM370.95.T

 

آسیاب دستگاه

یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد اسپرسوساز داینامیکا پلاس دلونگی ECAM 370.95T دارا بودن به آسیاب بوده که مخزنی 300 گرمی برای دانه‌های قهوه داشته و همچنین آنها را به 12 حالت مختلف باری تهیه نوشیدنی‌های مختلف آسیاب می‌نماید.

اسپرسو ساز دلونگی ECAM 370.95T یک دستگاه حرفه‌ای برای تهیه نوشیدنی‌های متنوع بوده که با استفاده از آن می‌توانید در مدت زمانی کوتاه هر نوشیدنی که بخواهید را آماده نمایید. توانی که دلونگی برای این اسپرسوساز تعریف کرده 1450 وات و قدرت بخار 19 بار بوده که این اعداد نشان‌دهنده قدرت بالای دستگاه بوده و موجب می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن نوشیدنی مورد نظر خود را آماده نمایید. اسپرسوساز به این دلیل که امکان تهیه نوشیدنی‌های مختلف را دارا می‌باشد پرفروش‌تر از دیگر دستگاه‌های مشابه است. این اسپرسوساز نیز امکان تهیه نوشیدنی‌هایی از قبیل؛ اسپرسو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو و نسکافه و همچنین نوشیدنی‌هایی که بر پایه قهوه و شیر بوده را به راحتی هر چه تمامتر می‌توانید آماده کنید.

خاموش شدن خودکار یکی از قابلیت‌های دیگر اسپرسوساز داینامیکا پلاس بوده که از روشن ماندن بیش از حد دستگاه جلوگیری کرده و آن را پس از گذشت چند دقیقه خاموش کرده که موجب طول عمر بیشتر دستگاه شده و آن را از خطرات احتمالی نوسانات برق در امان نگه‌میدارد.

تولید‌کننده
delonghi
کشور سازنده
ایتالیا, چین (اصلی)
نام مدل
ECAM370.95.T
نوع دستگاه
اسپرسو ساز
قابلیت تهیه‌ی
اسپرسو, کاپوچینو, لاته ماکیاتو, شیر گرم, آب جوش, کف شیر, قهوه لانگ, دبل دوپیو
توان مصرفی
1450 وات
میزان فشار بخار
19 بار
ولتاژ
230 ولت
فرکانس
50 هرتز
صفحه نمایش
3.5 اینچی, TFT
حداقل درجه حرارت
84
حداکثر درجه حرارت
135
نوع عملکرد
دکمه فشاری
سایر ویژگی ها و امکانات
سیستم جدید قهوه ساز دلونگی با نام لاته کرما, سیستم شیر: اتوماتیک, انتخاب برای 1 فنجان, انتخاب برای 2 فنجان, بخار سریع, عملکرد صرفه جویی در انرژی, سیستم IFD, سوئیچ منبع تغذیه, سختی آب قابل برنامه ریزی, برنامه رسوب زدایی ، تمیز کردن و شستشو, قابلیت استفاده از پودر قهوه, تمیز کننده خودکار, کنترل Aroma control, حالت آماده به کار, مخزن آسیاب 300 گرم, تنظیم آسیاب در 14 حالت
رنگ
نقره ای
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
ابعاد
236x429x348 میلی‌متر
وزن
9.5 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما,, سينی چکه گير, , فیلتر

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است